Tado "drožimo dyfas"

Dviračiai, kuriuos turi lankytojai

Re: Tado "drožimo dyfas"

Standartinė dwx » Tre Lie 20, 2011 19:58:32

Plentass rašė:ziemai gal ir nieko toks dviratis, tik buk zmogus, pamirsk ta zodi "dyfas" taip kaimietiskai skamba :D
Kas link dviracio pacio tai dazymas klaikus ir pavadinimas jo lyg kamikadzes vardas, perdazyciau iskart. Kur tu juo vazinesi papasakok?


Patykek ir kaime niekas dviracio taip nevadina :D
MTB XC dviratis Radon ZR Team
Vartotojo avataras
dwx
 
Pranešimai: 174
Užsiregistravo: Sek Bal 11, 2010 17:25:53
Stilius: XC

Re: Tado "drožimo dyfas"

Standartinė dwx » Tre Lie 20, 2011 19:58:40

Plentass rašė:ziemai gal ir nieko toks dviratis, tik buk zmogus, pamirsk ta zodi "dyfas" taip kaimietiskai skamba :D
Kas link dviracio pacio tai dazymas klaikus ir pavadinimas jo lyg kamikadzes vardas, perdazyciau iskart. Kur tu juo vazinesi papasakok?


Patykek ir kaime niekas dviracio taip nevadina :D
MTB XC dviratis Radon ZR Team
Vartotojo avataras
dwx
 
Pranešimai: 174
Užsiregistravo: Sek Bal 11, 2010 17:25:53
Stilius: XC

Re: Tado "drožimo dyfas"

Standartinė tadas1991 » Tre Gru 21, 2011 2:46:33

dwx rašė:
Plentass rašė:ziemai gal ir nieko toks dviratis, tik buk zmogus, pamirsk ta zodi "dyfas" taip kaimietiskai skamba :D
Kas link dviracio pacio tai dazymas klaikus ir pavadinimas jo lyg kamikadzes vardas, perdazyciau iskart. Kur tu juo vazinesi papasakok?


Patykek ir kaime niekas dviracio taip nevadina :D

Patikėk rašosi su i raide, taip kad kuris čia iš kaimo? :)

Matau, esame užaugę kitais laikais, gal kitam mieste ar Lietuvos gale, o gal tiesiog kitoje kultūroje ar aplinkoje. Prieš 10-16 metų, kai buvo mano pirmieji žygiai dviračiu (rusišku storapadangiu vaikišku, po to - "super dviračiu" su 20" ratais), visi tą daiktą su dviem ratais taip vadinom :) Lakstydavom su "draugeliais" ir siaubėm apylinkes. Gal dabar ir nevartoju kasdieną, bet vistiek malonu prisiminti.

O aš vis dar važiuoju, ir kasdien, ir visur, kur reikia :) .
Nušokau čia nuo laiptukų, tamsoje atrodė mažiau, pasirodo apie metrą, špikiai buvo jau laisvoki. Rezultatas, kau su koja užkišus pavyko atlenkt rato aštūnkę, kad tilptų į šakę ir galėčiau važiuot, bet važiuojant šokinėjo galas, kaip būtų padanga su guzu, gavos pilnas kiaušas.
Pavažinėjau su tokiu kokias 3 dienas, tada nuleido padangą ir tingėdamas lopyt užsidėjau iš draugo skolintą ratuką (pas jį irgi septintukas ir šaltu metu nevažiuojamas. Seniau lasktydavom kartu, dabar paseno, aptingo). Tik su jo ratu kažkaip visai nestabdo Canti-leveris, gal dėl to, kad siauresnio profilio? Nesuprantu, nes viskas švaru, sutepta, gerai sureguliuota, tiesiog nekimba.

Nupirkau rimtesnį galinį ratą su diskine stebule, nauja kasetė ir grandinė guli dar nuo pavasario, dabar ieškau stabdžių ir pigių priekinių švaistiklių, bus rimtas remontas pavasarį su atnaujinimu. Žiemai surinksiu ratą iš suvaryto rato stebulės (turbinė senoji Shimano Exage, niekaip aš jos neužmušu) ir turimo tiesaus kinietiško obodo su nieržaveikiniais špikiais, bus žieminis variantas.

Gavau vasarą iš draugo RST šakę kažkokią. Mechaninė, reguliuojama. Buvo strigus, bet pažėjau, kad nekliba, patiko. Na išardžius radau daug rūdžių ir šiek tiek klibesio, bet patvarkius ir gausiai sutepus dar važiuos kelis metus, o ir diskam ausys yra, nes...

Priekinis ratas pradėjo skėstis, stabdžius teko atjungt. Teks pavažinėt, kol naują gausiu. Pabodo su tais ratais žaist, jau antras per 3is metus. Gal dėl pigių kaladėlių (naudoju alhonga ir tektro), bet brangesnės jau kaip rato kaina gaunas, bandysiu ant diskų pereit. Dabar vargstu su vos veikiančias galiniais, tenka gatvėmis ir daugiabučių kiemais atsargiau važiuot, pagal taisykles tai gaunasi, ale kad vien už save žiūrėt nepakanka... Teko ir mašina be stabdžių visą dieną mieste prasimalt, bet ten bėgius bent turi, freewheelo nėra :D

O čia ką pavartau, kai būna truputį liūdna ar melancholiška nuotaika :)

2009
http://public.fotki.com/tadas1991/dviratizmas/velolatvija-kaunas/

2010
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1277830206271.34528.1845489553&l=20cad6e369 (feizbukas palapinės sugulovo)

2011 - Nieko rimtesnio, keli naktiniai žygiai Vilniun, Jonavon (alaus Kauno gatvėj). Nebuvo laiko, nes tvarkiau mašiną ir pakeliavom :)
http://public.fotki.com/tadas1991/2011-vasaros-kelion/

2012- Dar laukia, planuose Vokiečiai su tuo pačiu dviratuku... :)

Tai tiek iš reportažo. Važiuoju ir džiaugiuos :) Galit sutikt Kauno gatvėse beveik kasdien su ausinėm, pamojuokit, jei matysiu, atmojuosiu :cowboy:
Vartotojo avataras
tadas1991
 
Pranešimai: 239
Užsiregistravo: Tre Lap 08, 2006 22:34:48
Miestas: kaunas

Re: Tado "drožimo dyfas"

Standartinė zilas » Tre Gru 21, 2011 3:46:25

:sugerovai: Na lai duoda tau išmonė (likimas taip pat) geresnį dviratį, ir turizmo įranga- visko kitko kaip matau tau tikrai užtenka :cowboy:
p.s.geresnis dviratis yra reikalingas ne dėl mados, ypač turistinis
putin CHUILO
Vartotojo avataras
zilas
 
Pranešimai: 475
Užsiregistravo: Tre Rgs 09, 2009 11:13:19
Miestas: Kopgalis
Stilius: XC

Re: Tado "drožimo dyfas"

Standartinė tadas1991 » Ket Geg 03, 2012 22:22:16

Ačiū už gražius linkėjimus :) Kolkas dar tas pats. Sakiau, kol iš rėmo nieko neliks :)

Jau vėl vos važiuoja, kaip ir kiekvieną pavasarį po žiemos ir rudenio siaubų
žvaigždės jau šokinėja,
stabdžiai galiniai vos stabdo,
kojelę nulaužiau per džiazus besidraskydamas, vėl reikės geros brangios.
kažkaip sulanksčiau tą kinietišką ratlankį, važiuodamas tiesiu keliu,
Tour raidai jau pribaigti iki negalėjimo
Pedalai VP vis dar veikia, jau 3 metai kasdienio naudojimo nevengiant purvo ir vandens, kartais be dangtelių. Kažkiek ašinio laisvumo yra, bet dar normoj, apdrožti, gal ir pavėpę ar kiek išsimušę guolyklos plastike, bet sukasi gerai. Nuostabu :) Kad dabar tokius nupirkus pigiai... Nebėr

Darbui dar jį naudoju, bet...
Prieš vasarą reikia susitvarkyt, nes laukia ilgi keliai.
Nupirkau naujus schwalbe road kruizerius, dar žiemą pirktas gal. ratas, galiniai diskiniai stabdžiai, žvaigždės, grandinės stos į savo vietas.
Dar reikia gauti diskus, bandysiu pritaikyti tą šakę. Ji storesniu vamzdžiu, nei senoji, ir nebe srieginė, o su šiuolaikiniu variantu. Tai įdomu, ar rasis teisinga kolonėlė? O dar ir stemo reiks. Sugalvot kažką su rankenėlem, nes eis atskira bent viena hidraulinė, o pavarinės Altus kombinuotos. Pjausiu arba ieškosiu atskirų, bet su septintuku kebloka :|
Ar galima naudoti 48T žvaigždžių/švaistiklio bloką ant dviračio, kur visąlaik važiuota 42T. Ar užteks pakelti permetėją ar rėmo, netrūks grandinės vertikalios eigos jame?
Užsidėčiau nemokamai mažai naudotą, o nauji blokai nuo 70Lt
Bandysiu daryti normalią auselę galiniam permetėjui, vietoj pritaikytos universalios.
Aišku nauji trosai, šarvai eis, reguliavimai. Reikia priekinio rato, dar galvoju V brake ar diskas...
Kasetė, pirkta Juzėj už 30Lt, prasisuko virš 2 metų ir dar puiki, nors Rūsy sakė, kad tos pigios Shimano nelaikys nė pusės iki 5kkm. Panašiai tiek išeina per metus.

Vokietijos tenka atsisakyt dėl per mažo biudžeto, kurį surys artėjantys įvykiai.
Užtai bus Ispanija, rudenį. Tik ne sava eiga. Erasmus, važiuosiu su Citroen C15 ir įsimesiu į būdą, lakstysiu su vėjeliu.

Žiemą apie mėnesį nevažiavau, kai subyrėjau visai, po to vėl užsėdus buvo labai keistas jausmas. Įpratus vaikščioti pėsčiomis, sunku priprast vėl prie mynimo. O daug pravažiavus būna taip keista eiti.

Prašau, nepykit, kad taip teršiu forumą. Dviratis, kuris neša pliusą ir uždirba pinigus savo remontui ir tobulinimui. O ir malonumas važiuoti.

Per metus dukart nukirto keliukai už visokias nesąmones, pasišnekant - investicija į biudžetą 50Lt, ne į kišenes.
Vartotojo avataras
tadas1991
 
Pranešimai: 239
Užsiregistravo: Tre Lap 08, 2006 22:34:48
Miestas: kaunas

Re: Tado "drožimo dyfas"

Standartinė tadas1991 » Ant Lie 17, 2018 14:00:17

Praėjo šeši metai.

Daug kas pasikeitė. Bet dviratį dar turiu.
Nors pajamos išaugo turbūt dešimt kartų, bet aš prie daiktų prisirišu.
Tiesa, iš originalių dalių liko labai nedaug. Rėmas, vis dar laikanti pigi Shimano myniklio kasetė, pirkta už 30Lt, vienas VP pedalas (kitą, slystelėjęs ant juodojo ledo priešais atvažiuojančią mašiną, sulaužiau į asfaltą, ir kažką kito prasto greit prisukau iš lentynos), plieniniai žaliai pačio aliejiniais dažyti ragai ir su svarke prastai perdaryta bagažinė iš rusiškos nuo dviračio Turist, kažkuris sparnas, sėdynė, jau suplyšus beveik, bet labai įprasta ir labai patogi (nuo vaikiško dviračio...).

Važinėju nebedaug. Gyvenimo tempas sunkiai leidžia, bet aišku tai pasiteisinimas. Realiai, turbūt labiau tingėjimas ir didesni reikalingi kasdieniai atstumai, nei kad galiu dviračiu įveikti dar likdamas gyvas. Kartais būna kas porą metų tenka rytais padirbti laikraščių išvežiotoju, kai giminėms labai prireikia pagalbos, tai puiki transporto priemonė tam. Kasmet rudenį į Neringą savaitgaliui važiuojam, kartais su kokiu draugu kokią nesąmoningą ekspromtinę nedidelę kelionę ir pan.
Užpernai važiavau pas tėvuką į Norvegiją paatostogauti mėnesiui, įsidėjau į savo kabluko būdą šį dviratuką, tai ir ten smagiai pasivažinėjau. Važiavau įlipti į jų aukščiausią (nelabai aukštą) viršunę, tai 550km nuvažiuoti kalnais iki vietos neturėjau laiko, bet nusivežiau dviratį iki vietos ir mašiną palikau nemokamai miestelyje apačioje, nes taip sutaupiau apie gal 20eur parkingui prie turistų bazės. Bet tas ne esmė. Esmė, kad labai norėjau užvažiuoti į šitą:
https://www.climbbybike.com/climb.asp?Col=Juvasshytta&qryMountainID=7472
Kadangi nesu sportininkas, tai kelis kartus buvau sustojęs atgauti kvapą ir atsigerti ar įsidėti sausainį į burną, bet tai netruko ilgai ir nepalūžau. Kitądien leisdamasis apačion, stojau kokius keturis kartus atsiaušinti stabdžių. Pirmą kartą buvo jau beveik dingę, bet dar pavyko sustoti, tai paskui jau dažnai stojau aušintis.

Tiesa, šį balandį buvau pardavęs vieną savo automobilių, ir kol kitą pasitaisiau (buvo ką taisyt), dvi savaitės privalomai į darbą važinėjau dviračiu. Paradoksas, kad gyvenime pagrinde teikiu automobilių remonto paslaugas. O paskui patiko, tad ir toliau važinėjau dar mėnesį. Atgijo naktiniai pasivažinėjimai po miestą ir užmiesčius, beprasmybės nuotaikas nusimesti į šoną, ir t.t. Tada birželį gavau įdomaus darbo Vilniuje, teko kasdien po 300-600km nuvairuoti seną Citroen BX, tad dviratis ir vėl gavo pastovėti. Dabar, grįžęs po atostogų užsieny, ir vėl toliau minsiu pedalus.

Nutarėm su drauge kitą vasarą važiuoti gerai prasiminti. Planas - apminti aplink Baltiją. Galbūt jis pasikeis, bet kokius 3000km vistiek bandysim įveikti.
Šiandien nupirkau jai naują Kross Evado 4.0. Šitas gamintojas, nuo tada, kai dar kažkiek domėjausi dviračių technologijomis, labai stipriai patobulėjo, tad neblogas kainos ir komplektacijos balansas visai patiko. O dar ir rėmus labai gražius pradėjo gaminti, tikėkimės ir geometrija bus tinkama važiavimai :)

O pats tai su šitu pačiu mažiuku dviračiu tikrai važiuosiu. Jis nemažai patobulintas nuo tada, kai paskutinįkart čia rašiau. Taip pat ir nemažai apleistas, nes nuvažiuoja per metus tik iki 1000km, ir praktiškai nieko nedarant, tik sutepant grandinę. Pvz, galiniai Shimano diskiniai hidrauliniai nestabdo nuo 2013tų metų, nes prasisuko nuorinimo nipeliukas, išbėgo LHM, ir niekad nebuvo pakankamai noro ir laiko prieit sutvarkyt, nes prieky seni Avid Juicy 3 stabdo puikiai iki šiol. Gaminsim iš jo ir vėl kelioninį bolidą. Kažkada nelabai seniai (prieš 8 metus) su juo per parą numyniau 300km, ir kitądien buvau gyvas ir parmyniau dar 100 iki namų. Manau, kad važiuoti juo galima. Reikės tik padirbėti šiek tiek. Labiausiai bijau atsukinėti myniklio kasetės plieninę pusę, nes pamenu, kad paskutinįkart ten susukau su mintim, kad gal tai ir paskutinis kartas, nes sriegis buvo po naudojimų žiemą labai išsioksidavęs. O ten kažką tvarkyt ir virint, na ne tokiam rėmui. Bet pamatysim. Mintis yra, dabar reikia tik gyventi/dinti

Iliustracijai kadras iš Kleboniškio sodų galo. 2016.06.01, 05:11, švinta. Naktis prieš magistro darbo gynimą. Reikėjo išvažiuoti, nes nemiegojus geriau ginasi.
Prikabinti failai
WP_20160601_002.jpg
WP_20160601_002.jpg (95.09 KiB) Peržiūrėta 3314 kartus(ų)
Vartotojo avataras
tadas1991
 
Pranešimai: 239
Užsiregistravo: Tre Lap 08, 2006 22:34:48
Miestas: kaunas

Ankstesnis

Grįžti į Mūsų dviračiai

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių