Steel is Real

Forumo lankytojų XC, AM ir pan. dviračiai

Steel is Real

Standartinė SudraSkytaS » Ant Rgs 11, 2018 17:06:10

Teaser'is ;)
Prikabinti failai
DSC00235_resize.JPG
DSC00235_resize.JPG (209.9 KiB) Peržiūrėta 798 kartus(ų)
DSC00233_resize.JPG
DSC00233_resize.JPG (210.76 KiB) Peržiūrėta 798 kartus(ų)
Vartotojo avataras
SudraSkytaS
 
Pranešimai: 122
Užsiregistravo: Tre Bir 11, 2008 17:27:15
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Steel is Real

Standartinė SudraSkytaS » Pir Spa 01, 2018 20:31:00

Stanton Sherpa.
Plieninis (tikrąja to žodžio prasme) žirgas :)
Prikabinti failai
DSC00745_resize.JPG
DSC00745_resize.JPG (243.51 KiB) Peržiūrėta 649 kartus(ų)
DSC00747_resize.JPG
DSC00747_resize.JPG (240.8 KiB) Peržiūrėta 649 kartus(ų)
DSC00761_resize.JPG
DSC00761_resize.JPG (157.7 KiB) Peržiūrėta 649 kartus(ų)
DSC00768_resize.JPG
DSC00768_resize.JPG (155.44 KiB) Peržiūrėta 649 kartus(ų)
DSC00808_resize.JPG
DSC00808_resize.JPG (252.83 KiB) Peržiūrėta 649 kartus(ų)
Vartotojo avataras
SudraSkytaS
 
Pranešimai: 122
Užsiregistravo: Tre Bir 11, 2008 17:27:15
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Steel is Real

Standartinė Carols » Ant Spa 02, 2018 17:49:29

Labai gražus! Malonu matyti išskirtinį dviratį :)
Carols
 
Pranešimai: 119
Užsiregistravo: Sek Kov 22, 2015 23:29:53
Stilius: None

Re: Steel is Real

Standartinė SudraSkytaS » Ant Spa 02, 2018 21:45:59

Carols rašė:Labai gražus! Malonu matyti išskirtinį dviratį :)

Ačiū. :) Dar tik vieną kartą spėjau išvažiuoti, bet po pirmojo karto labai patenkintas :) Ypač, kai visas dviratis surinktas savo rankomis, iš atskirų dalių... :) Malonu žinoti, kad lygiai tokio pačio dviračio daugiau niekur nėra... :D
Vartotojo avataras
SudraSkytaS
 
Pranešimai: 122
Užsiregistravo: Tre Bir 11, 2008 17:27:15
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Steel is Real

Standartinė Gytis7 » Ant Spa 02, 2018 22:00:26

Gerų kilometrų! Tikrai gražus :cowboy: :sugerovai:
Gytis7
 
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: Šeš Bal 14, 2018 22:40:59
Stilius: XC

Re: Steel is Real

Standartinė Bumper » Ket Spa 04, 2018 12:51:34

Steel is real, gražiai surinkta, FOX factory , Thomsonai, XT, puikūs ratai ir t.t.,
Šio rėmo geometrija yra labai šiuolaikiška ir puiki " an illustration at how much things have progressed and how rideable 29ers can be"
bet 3x drivetrainas , ilgas stemas su kampu, seatpostas su setback ir tie ragai ant siauro vairo yra žiauriai pasenę reikalai.
Tokie dalykai būdavo dedami ~2010 metus.
Jei tu ilgini baiką, tai arba tau rėmas yra per mažas arba tu nori sėdėsenos kitokios nei numatė/suprojektavo gamintojas ir galimai ridini ne visai tai, kam baikas yra skirtas.
Čia 2016 m Stanton Sherpa Ti, kažko tokio ir tikėjausi po tavo teaserio: https://singletrackworld.com/2016/12/review-stanton-sherpa-ti/
"The wide Race Face bars and very short stem, along with the brilliant Fox 34 fork, Shimano brakes and Vittoria tyres are a perfect match for the Sherpa."
Tiesiog idomu, kodėl tu nuėjai kitu keliu, kas lėmė tavo tokį pasirinkimą?
Bumper
 
Pranešimai: 571
Užsiregistravo: Pen Rgp 14, 2009 22:33:27
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Steel is Real

Standartinė SudraSkytaS » Pen Spa 05, 2018 12:43:23

Bumper
Vat ir laukiau kada kas nors prisikabins dėl 3x10 ir ragų :D (dar laukiu klausimo: kodėl ne clipless? ;) )
Pirmiausia, dėl rėmo dydžio, tai pagal visas skaičiuokles, dydžių lenteles, ir asmeninę patirtį - man idealiausias dydis yra 18-18,5". Sherpa rėmas yra gaminamas arba 17" arba 19" (dar berods 21", bet čia man jau visai neaktualu). Pasirinkau mažesnį, nes 19" jau ryškiai didokas. Plius mažesnį galima "padidinti", o didesnio jau nepamažinsi. Be to, ir pats Stu (iš Stanton) man patarė imti 17", palyginęs prieš tai mano turėto Canyono geometriją. Iš čia ir išplaukia ilgesnis stėmas (90mm) ir seatpostas su seatbacku. Beje, stėmą gal kiek trumpesnį ir galima bus dėti, bet kolkas per mažai važinėjau, kad suprasčiau ar trumpinti, ar vis tik palikti tokį.
Šakė, stabdžiai ir ratai - paveldėti nuo Canyono.
Kas liečia 3x10... Puikiai žinau, kad dabar tai yra, švelniai tariant, nebemadinga. Single chainringas valdo. ;) Bet madų nesivaikau, ir varžybose nedalyvauju, kad reikėtų labai gramus taupyti. Kaip mėgėjas, renkuosi patogumą ir patikimumą. Ant Canyono "defaultinis" drivetrainas buvo 2x11 (vėliau išbandžiau net 3x11) - žiauriai nepatiko. Taip, pavarų santykio kaip ir užtenka, bet tas "žostkas" galinės kasetės perjungimas (dėl didelio skirtumo tarp žvaigždžių) tiesiog iš proto varė. Plius žvėriškai greitas grandinės ir žvaigždių dilimas... Žodžiu, pasirinkau senesnį "standartą", ir po pirmo važiavimo supratau, kad neklydau. :) P.S. 3 žvaigždės priekyje labai reikalingos kalnuose (ne Lietuvoje), kuriuos planuoju aplankyti su šiuo dviračiu.
Ragai. Matyt įpročio reikalas, bet be jų jaučiuosi kaip nuogas. :) Kaip tik prieš 2 savaites teko važiuoti Turkijos kalnuose, su ne savo dviračiu, ant kurio nebuvo ragų. Bendras pakilimas gavosi virš 1000m. Ir kiekvieną kartą, kildamas į kalną, vis bandžiau pagriebti neegzistuojančius ragus... Po tų pakilimų, mano riešai labiau pavargę buvo nei kojos, nes negaudavo poilsio, kurį duoda "padėtis ant ragų". Po to net neabejojau, kad ragų neatsisakysiu, kad ir kaip jie kitiems "kolchoziškai" atrodys. :)

Apibendrinant - dviratis rinktas labiau kaip uneversalus XC-turistas, o ne varžybinis MTB monstras. Jis bus naudojamas tiek pasidrąskymams miške, tiek užmiesčio kelionėms. Rėmas puikiai atitinka abi užduotis (agresyvi geo + plienas). Viskas rinkta pirmiausia atsižvelgiant į asmeninį patogumą, įpročius ir patikimumą, o ne vien į gramus ar madas. :)
Vartotojo avataras
SudraSkytaS
 
Pranešimai: 122
Užsiregistravo: Tre Bir 11, 2008 17:27:15
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Steel is Real

Standartinė Mucho » Pen Spa 05, 2018 19:13:47

Bumper rašė:Steel is real, gražiai surinkta, FOX factory , Thomsonai, XT, puikūs ratai ir t.t.,
Šio rėmo geometrija yra labai šiuolaikiška ir puiki " an illustration at how much things have progressed and how rideable 29ers can be"
bet 3x drivetrainas , ilgas stemas su kampu, seatpostas su setback ir tie ragai ant siauro vairo yra žiauriai pasenę reikalai.
Tokie dalykai būdavo dedami ~2010 metus.
Jei tu ilgini baiką, tai arba tau rėmas yra per mažas arba tu nori sėdėsenos kitokios nei numatė/suprojektavo gamintojas ir galimai ridini ne visai tai, kam baikas yra skirtas.
Čia 2016 m Stanton Sherpa Ti, kažko tokio ir tikėjausi po tavo teaserio: https://singletrackworld.com/2016/12/review-stanton-sherpa-ti/
"The wide Race Face bars and very short stem, along with the brilliant Fox 34 fork, Shimano brakes and Vittoria tyres are a perfect match for the Sherpa."
Tiesiog idomu, kodėl tu nuėjai kitu keliu, kas lėmė tavo tokį pasirinkimą?


Kokias tu čia dabar pievas kalbi. Nu ir kas, kad 3x priekyje? Ar visi renkasi dviračius sportui? Gal tiesiog nori ramiai pasivėžint miestem pačillint tai kodėl gi nenaudojus 3 priekyje? Jūs visi ant tiek visi sportininkai, kad viskas ką matot, tai būtinai Single Speed, būtinai XTR ir tada esi kiečiausias savo būrio dviratininkas.
Vartotojo avataras
Mucho
 
Pranešimai: 346
Užsiregistravo: Pen Lie 26, 2013 20:19:34
Miestas: Kaunas
Stilius: Road

Re: Steel is Real

Standartinė Bumper » Pen Spa 05, 2018 19:38:28

Kokias tu čia dabar pievas kalbi. Nu ir kas, kad 3x priekyje? Ar visi renkasi dviračius sportui? Gal tiesiog nori ramiai pasivėžint miestem pačillint tai kodėl gi nenaudojus 3 priekyje? Jūs visi ant tiek visi sportininkai, kad viskas ką matot, tai būtinai Single Speed, būtinai XTR ir tada esi kiečiausias savo būrio dviratininkas.


Prie ko čia sportas :) ? 1x su plataus range'o kasete gale negali ramiai po miestą chilinti ? Ir tu manai su 1x važinėja tik sportininkai? - labai klysti, aš nesu sportininkas ir nedalyvauju jokiose varžybose, bet važinėju MTB trailais kartais ramiai, kartasi nelabai. Beje pas mane 1x su SLX ir Deore, man nereikia XTR :)

kodėl gi nenaudojus 3 priekyje?

todėl kad tai yra niekam nereikalinga atgyvena komplikuojanti tiek ridinimą tiek aptarnavimą, sunkinantį ir apkraunanti dviratį.
Bumper
 
Pranešimai: 571
Užsiregistravo: Pen Rgp 14, 2009 22:33:27
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Steel is Real

Standartinė Bumper » Pen Spa 05, 2018 20:25:50

Sudraskytas,
OK viskas aišku, tu adaptavaisi rėmą prie savo poreikių ir paaiškinai kas prie ko, tik nežinau ar teisingas tada tavo rėmo pasirinkimas, nes tam tikslui yra ir labiau tinkamų variantų.
Stanton Sherpa yra trail bike, tai nėra XC nėra ir turistinis MTB, tai aktyviam techniškam ridinimui skirtas dviratis: techniškoms trasomis su kliūtimis(features): gravity, dropai, šuoliukai, singletrackai, uphill ir panašus smagumas) Aišku galima su juo ir plentais važinėti - tavo pasirinkimas ir teisė :)
Dėl 2x ir 3x mano patirtis visai kitokia ir su kažkokiais pavarų šuoliais problemų neturėjau, nors aš n metų ridinu su 10 sp tiek 2x, tiek 1x.
Dėl ragų, kai pradėsi daugiau nusileidinėti nuo kalnų, nei kopti ( jei tai įvyks), ragus nusiimsi, nes tai rimtai pavojingas daiktas.
Klipsinių pedalų aš nepasigedau :) kaip tik sveikinu su teisingu pasirinkimu.
Kažkaip šiame forume vis dar skirstomi dviratininkai į sportininkus ir nesportininkus, juoda ir balta, kai yra visas spektras MTB disciplinų ir ridinimo būdų.
Bet kuriuo atveju linkiu smagių akimirkų ir gero laiko su dviračiu :)
Bumper
 
Pranešimai: 571
Užsiregistravo: Pen Rgp 14, 2009 22:33:27
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Steel is Real

Standartinė SudraSkytaS » Pen Spa 05, 2018 21:15:24

todėl kad tai yra niekam nereikalinga atgyvena komplikuojanti tiek ridinimą tiek aptarnavimą, sunkinantį ir apkraunanti dviratį.

"niekam nereikalinga", tai čia labai jau drąsiai pasakyta. Jei žmogus važinėja pagrinde lygumose, ir nuo kalniuko, tada sutinku, kad jam nereikia 3 žvaigždžių. Bet dažniausiai tokie raideriai stumiasi dviratį į statesnį kalną, į kurį fiziškai nesugeba įminti tarkim su 36x36 santykiu, kai su 22x32 net silpnesnes kojas turintis įmins be didesnių pastangų. Ir tokių įkalnių nebūtina ieškoti Alpėse, užtenka nuvažiuoti į kalnuotesnį miškelį (kad ir į tą pačią Sapieginę) su chebra, ir "madinguoliai" su single chainring'u pradeda keiktis. Aišku, kokiam downhillininkui būtų nelogiška dėtis 3x sistemą, nes jo tikslas yra leistis, o ne kilti į kalną su dviračiu. Bet man, kaip norinčiam kuo mažiau nulipinėti nuo baiko, net ir prieš labai stačias įkalnes, 3x - būtina. Be to, ir didžioji žvaigždė labai sėkmingai yra naudojama lygiuose žvyrkeliuose ar išlindus iš miško į plentą. ;)
Kas liečia "komplikuotą aptarnavimą ir raidinimą" tai niekada šitų argumentų nesupratau ir nesuprasiu. Kame tas sunkumas? Reikia galvoti kada ir kaip perjungti bėgius, kad tuo pačiu nekryžiuoti grandinės? Su praktika tai pereina į refleksinį lygmenį ir jokių sunkumų man tas nesukelia. Viskas vyksta beveik automatiškai. Aptarnavimas tikrai ne sudėtingesnis ir ne dažnesnis, negu galinio permetėjo.
"Sunkina ir apkrauna dviratį"? Dėl šito pilnai sutinku. Bet tie keli šimtai sutaupytų gramų, mano atveju, nu niekaip neatsveria patogumo.
Dar kartą pasikartosiu, kad mada ir "kietumas" man yra vos ne paskutinėje vietoje. Aš rinkau dviratį pagal savo poreikius, iš savo patirties, o ne pagal tai, ką diktuoja gamintojai ir marketologai. ;)
--
Kas dėl rėmo pasirinkimo, tai žinok važinėju ir trailais per šaknis, per akmenis, ir pašokinėju nuo Hopperio. ;) Mano važiavimo stilius keičiasi nuo nuotaikos. Vieną dieną galiu per 20-30km visas savo jėgas atiduoti (aktyviai varydamas miškuose), kitą dieną (ne sekančią ;) ) galiu ramiai nuvažiuoti >150km lygiais žvyrkeliais, laukais, ir plentais. Mano Sherpa buvo rinktas tam, kad +/- atitiktų abu važiavimo stilius. Taip, žinau, kad reikėtų dviejų, visai skirtingų dviračių... Deja, bet daugiau vietos namie nėra (ir taip 5 dviračiai per daug užima vietos... :D )
Beje, facebooke yra uždara Stanton owners grupė. Nustebtum pamatęs kiek žmonių Stanton Sherpą naudoja ne tik, kad su 3X sistemom, bet ir grynai turizmui, bikepacking'ui... Šis rėmas yra daug universalesnis, nei atrodo iš pirmo žvilgsnio. ;)
Dėl ragų, sutinku, kad tai pavojinga. Ypač besidrąskant miškuose... Bet... :)
Dėl pedalų... :beeeeer:
Ačiū už palinkėjimus!. :)
Vartotojo avataras
SudraSkytaS
 
Pranešimai: 122
Užsiregistravo: Tre Bir 11, 2008 17:27:15
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Steel is Real

Standartinė 07429W2 » Pen Spa 05, 2018 23:14:17

Koks skirtumas kas ką deda ant dviračio? Man čia viskas normaliai. 3x priekio nesuprast tie kas nėra buvę kalnuose. :) Dėl įdomumo kiek rėmas ir kiek visas dviratis sveria?
Vartotojo avataras
07429W2
 
Pranešimai: 796
Užsiregistravo: Pir Rgp 23, 2010 14:23:29
Miestas: Šiauliai
Stilius: All round

Re: Steel is Real

Standartinė SudraSkytaS » Šeš Spa 06, 2018 10:43:00

07429W2 rašė:3x priekio nesuprast tie kas nėra buvę kalnuose. :)

+1. Labai taikliai pasakyta.

Viso dviračio svoris lygiai 13kg. :) Aišku, pagrindinė tokio didelio svorio priežastis - pats rėmas, kuris sveria visus 2,6kg (beveik visu kilogramu sunkesnis už prieš tai turėtą Canyono aliuminį). Bet ir Thomson (kaip beje ir HOPE BB su HS) komponentai lengvumu nepasižymi. Su mano svoriu (~100kg) praktiškiau rinktis patikimesnius, o ne lengvesnius komponentus. ;)
Vartotojo avataras
SudraSkytaS
 
Pranešimai: 122
Užsiregistravo: Tre Bir 11, 2008 17:27:15
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Steel is Real

Standartinė kurmis » Šeš Spa 06, 2018 11:29:10

SudraSkytaS rašė:
07429W2 rašė:3x priekio nesuprast tie kas nėra buvę kalnuose. :)

+1. Labai taikliai pasakyta.

Viso dviračio svoris lygiai 13kg. :) Aišku, pagrindinė tokio didelio svorio priežastis - pats rėmas, kuris sveria visus 2,6kg (beveik visu kilogramu sunkesnis už prieš tai turėtą Canyono aliuminį). Bet ir Thomson (kaip beje ir HOPE BB su HS) komponentai lengvumu nepasižymi. Su mano svoriu (~100kg) praktiškiau rinktis patikimesnius, o ne lengvesnius komponentus. ;)

Panašu, kad patys nesat bandę 1xn :) . Pagal tokią logiką XCO niekad nevyko kalnuose, vyksta pievose kaip LT, nes ten dauguma važiuoja 1x :)
Aš pats ilgą laiką važinėjau su 3x, ir galvojau, kad geriau turėti daugiau patogaus diapazono. Po kalnus važinėjau (na nebent Tatrai ne kalnai). Bet kai susitrynė visa transmisija, atsinaujinau į 1x11. Ir neturiu jokio noro vėl apsikarstyti priekinio perjungiklio komplektu. Su 1x11 (o dabar ir su 1x12) galima be jokių problemų pasidaryti padorų minimą į bet kokį kalną, kur dar išeina subalansuoti svorį tarp galo ir priekio. Vienintelis minusas mano 1x11 atveju - važiavimo komfortas baigiasi leidžiantis, ties max40km/h, tuo tarpu su 3x ir virš 60km/h buvo galima paspausti. Bet pasikartosiu, nėra noro grįžti prie priekinio perjungiklio, jei jau greitis gaunasi virš 40, tai paprasčiau pasiilsiu :)
O bendrai, tai labai seksovą dviratuką padarei :roll: respectas, pats pasvajoju apie gražu plieną. Bet papildomo balasto tampyti dar kažkaip nesiryžtu, nes kai perskaitau, kad HT sveria 13kg, suabejoju. Mano senukas 26" Canyon FS sveria 10,8kg (su metaliniais ragais, atšvaitais, gertuvės laikikliu, masyvia sėdyne, gale kilograminė plati padanga), ir tai, kai jau dėl tvirtumo atsisakiau lengviausių=minkščiausių komponentų. Beje mano paties svoris 104 kg.
Dėkui už sutvertą grožį ir kad jį čia parodei, svarbiausia kad su tokiu faina važiuoti, pats su mielu noru pabandyčiau :)
Vartotojo avataras
kurmis
 
Pranešimai: 793
Užsiregistravo: Ket Bal 24, 2008 9:57:49
Miestas: ...dabar Vilnius, sekantis...
Stilius: All round

Re: Steel is Real

Standartinė SudraSkytaS » Šeš Spa 06, 2018 21:36:07

Ačiū už pagyras ir gražius žodžius. :)

Tik ką įveikiau pirmą 100km "žygelį" su šiuo dviračiu. :cowboy: Pasirodo plienas tkrai jaučiasi kitaip, nei aliuminis (ypač tas jaučiasi nuo kokio 50km, važiuojant per žvyro "tarkas" :D ). Įspūdžiai tik teigiami. Tas minkštumas, ir vikrumas, atperka visus papildomus gramus. :)
P.S. žygio metu sėkmingai buvo panaudotos ir 22x32, ir 40x11 žvaigždės. ;) Tad čia galime ir užbaigti diskusijas apie 3x ir 1x sistemas. Nesu aš toks profas, kad visur įminčiau (kur dabar įminu), su 1x sistema, ir neprarasčiau normalaus tempo lygumose. Ir papildomas perjungėjas man maišo lygiai tiek, kiek gertuvės laikiklis. ;)
Prikabinti failai
DSC00850_resize.JPG
DSC00850_resize.JPG (114.04 KiB) Peržiūrėta 354 kartus(ų)
DSC00834_resize.JPG
DSC00834_resize.JPG (255.37 KiB) Peržiūrėta 354 kartus(ų)
DSC00831_resize.JPG
DSC00831_resize.JPG (220.55 KiB) Peržiūrėta 354 kartus(ų)
Vartotojo avataras
SudraSkytaS
 
Pranešimai: 122
Užsiregistravo: Tre Bir 11, 2008 17:27:15
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Steel is Real

Standartinė 07429W2 » Sek Spa 07, 2018 0:28:37

Xco nėra ko čia lyginti. Jie nevaro visą dieną serpantinais į 20-25% įkalnę pirmu bėgiu. Nes kai taip būna ypač dar su apkrautu dviračiu, tai galvoji, kad gerai būtų dar lengvesnė pavara. :)
Man ir patinka 1x dėl paprastumo. Nors grandinė labiau skersuojas ir greičiau tampos, permetėjas labiau žargstos ir pan.
O čia dviratis ne koks lenktynėms skirtas ir žmogus žinojo kas jam geriausia rinkdamas. :)
Vartotojo avataras
07429W2
 
Pranešimai: 796
Užsiregistravo: Pir Rgp 23, 2010 14:23:29
Miestas: Šiauliai
Stilius: All round

Re: Steel is Real

Standartinė t-sport » Sek Spa 07, 2018 13:30:29

Dailus dviratis :)
Canyon Strive for enduro
Canyon Inflite for easy rides
Vartotojo avataras
t-sport
 
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 14:24:29
Miestas: Bergen (NO)
Stilius: All round


Grįžti į XC, AM

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių